ZanaDaus.blogspot.com

ZanaDaus.blogspot.com

Saturday, October 20, 2007

Bertunang Sudah

2 tahun bercinta, macam-macam dugaan datang melanda. kekuatan yang menjadi benteng ketahanan cinta kami. Allamdulillah pada 20 Oct 2007 berlangsung la majlis pertunangan kami. berlangsung di teratak aku, tempat tumpahnye darah ku iaitu Kg Benteng Segambut.. Kedatangan keluarga sebelah lelaki membuatkan aku rasa berdebar2 saat tu.. aku ingat lagi, masa tu hujan turun dengan lebatnye.. betapa cuaknye aku.. tapi alhamdulillah semuanye berjalan dengan lancar. hantaran kami 7 berbalas 9. tapi hantaran aku bg pada die dh terlebih, mana x nye sedara mara sume bagi. dari 9 dah jadi 15.. banyak x banyak ar bg kat die aje. last2 die bagi ngam2 7, hehhehe.. x pe ar. tgk ar gambar pertunangan ku tp x banyak di scan sbb scanner wat hal lak.. mn yg ade je ar ek..


Juru make up : Eci, my kazen
Gambar bawah : ni lah bakal mak mertua.
                                                     

No comments:

Post a Comment