ZanaDaus.blogspot.com

ZanaDaus.blogspot.com

Wednesday, March 18, 2009

Pernikahan 13.03.2009

Setelah lebih kurang 2 tahun mengikat tali pertunangan aku dan dia, dan berbagai cabaran datang menduga pertunangan kami, kini tiba la saat yang paling getir yang akan aku tempuhi. akan bermula la tanggungjawab aku sebagai seorang isteri kepada Firdaus. Alhamdulillah, tercapai juga impian kami untuk bersatu sebagai suami isteri.

Akad nikah akan berjalan seperti yang ditetapkan di mana ianya akan berlangsung di Masjid Batu 5, Jalan ipoh. aku ditemani oleh ibu bapa, adik beradik dan saudara mara terdekat untuk di nikahkan. Kami sampai ke masjid agak lewat, ujan lak time tu.. majlis aku ni asyik ujan je.. bertunang ari tu pun ujan gak. ish2.. ade hikmah ar tu.. ecehceh.. sampai je masjid tengok keluarga sebelah lelaki dh sedia menunggu. masa tu ar hanya allah yang tahu perasaan aku.. dari jauh sempat lagi jeling bakal suami.. hehhehe... dalam ati.. betol ke aku nak nikah ngn die ni.. hahha.. dia dah tercogok dh depan kadi.. mesti die berdebar giler kan.. hahhaha padan muke.. hehhehe.. tp aku sempat memberikan seukir senyuman yang manis buat bakal suami ku itu.. mengharapkan agar die dengan tenang menjawap setiap butir pertanyaan oleh kadi.

Tiba la masa untuk akad. uhh gerun aku di buatnye... dari sejuk terus jadi panas muke aku ni.. macam ni rupenye pengalaman bernikah. Tapi allhamdulillah dengan sekali lafaz, sah la aku menjadi isteri kepada FIRDAUS BIN MOHD SUBRI. Hilang seksa aku yang ini. Tunggu majlis persandingan pulak dah.. ishh..
Ini la gambar2 aku semasa nikah. korang tengok ar.. agak berisi kan.. hahah senang hati ar katekan.




No comments:

Post a Comment