ZanaDaus.blogspot.com

ZanaDaus.blogspot.com

Tuesday, March 17, 2009

ALAM PERCINTAAN

Aku mengenali suami aku dulu hanya sebagai kawan sekolah dan tak pernah mempunyai perasaan yang lain. tapi tak tau la die dlu cam ne kan.. huhuh.. Dulu aku ni kire pelajar yang agak pemalu dan tak banyak bercakap pun di dalam kelas. kalo korang sume nak tau aku ni leh dikate kan famous gk ar sekejap ms sekolah dulu.. hehhehe.. Dulu masa sekolah pon jarang sangat ar nak bersembang dengan si firdaus ni (suami aku la tu) kami tegor2 cam tu je ar.. aku x de sikit pun perasaan kat die sebenarnye dulu.. yang boleh tegor pun sebab die ni kat sekolah sama persatuan ngn aku.. Kadet Remaja Sekolah.. hahha.. sebab tu je ar leh tegur2 pun.. Dari pengakuan suami aku sendiri, masa sekolah dlu die ni dah lama usha aku sebenarnye.. hehhe.. aku x perasan langsung pun. patut ar masa sekolah dlu die selalu masuk kelas aku.. kebetulan kawan rapat die Ramlan dok kelas ngn aku, saja ar sebenarnye kan? sambil menyelam minum air ye.. tapi masa tu aku x penah tau pun die ni syok kat aku, ye ar ms tu aku sedang bercinta monyet.. hahaha. banyak gak ar die ni tau kisah-kisah aku ms sekolah dulu.. sibuk je.. heheh

Tamat form 5, aku solo.. hahaha... aku bebas.. aku sj nak merasa bekerja, cari duit sendiri, nak dijadikan cerita tiap kali aku balik kerja mesti aku nak call die. x tau mn dtgnye kekuatan itu.. hahha.. tapi just fren ms tu.. sj bual-bual kosong. dan sejak tu aku dh semakin rapat ngn die.. kalo aku de masalah aku citer kat die. tp belum ketahap couple lg ms tuh.  boleh dikatakan tiap kali balik keje mst nak sembang ngn die. pastu aku dah lost contact ngn die, agk lama aku x sembg ngn die. aku sambung belajar kat IPB masa tu.. agak lama aku menyepikan diri dr die, sampai ar satu hari tu aku teringat nak kol die.. dan kami pon bersembang seperti dulu-dulu. x de yang special pun ms tu.. tp hati dah mula terasa sesuatu,,  tapi wat do no je.. agak lama gk kami berkawan.. duka mu menjadi duka ku, gembira mu menjadi gembira ku.. kahkakah.. lawak...
Kuasa tuhan, bila dah agak rapat tu mula ar timbul macam2 perasaan. ade je yg x kene. aku cool je.. tp die ar cam cacing kepanasan. ade je nak cr salah aku.. (mintk maap ye syg, kutuk2 syg) heheh.. padahal aku pon cm die gak. hahaha.. tp ego menguasi diri.. cool2..

Sampai ar suatu ketika tu.. bertarikh 1 Nov 2005, haa ni ar tarikh suami aku cakap yg die suke aku dan nak serious dgn aku.. hahah.. kelakar giler.. cam x percaya weh.. malu tapi mau.. kini...HATI KU TELAH DIMILIKI.

Ni gamba masa muda2 dlu.. jalan2 kat genting
11.12.2005
masa ni dua2 kurus lg..heheh


No comments:

Post a Comment